Isnin, 30 Mac 2009

Umrah dan ziarah yang menginsafkan

Alhamdulillah, 16-27 Mac, saya selamat melakukan umrah dan ziarah ke Madinah dan Mekah. Sepanjang perjalanan itu saya bersyukur kerana Allah terus-terusan mendidik diri ini dengan pelbagai pengalaman dan pengamatan.


Dua hari sebelum bertolak keluarga saya dikejutkan dengan pertuduhan keatas abang yang kamu amat tahu kejujurannya. Segala perancangan berubah untuk memberi sokongan kepada beliau. Saya amat kagum dengan mak yang tenang bila dimaklumkan akan perkara yang berlaku. Saya bersyukur kami sekeluarga bertambah rapat , mengenali dan mema sesama kami dengan segala ujian yang pelbagai akhir-akhir ini.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum, Ahlan Wa Sahlan

Assalamualaikum, Ahlan Wa Sahlan
Lima tahun yang lalu saya Allah pilih untuk menerima ujian dengan didiagnos mengidap kanser payudara. Alhamdulillah proses rawatan berjalan lancar. Insiden itu telah merubah saya ketahap yang lebih baik dari segi iman, amal malah kehidupan saya keseluruhannya. Sekiranya anda ingin sokongan moral dalam menghadapi kanser bolehlah menghubungi saya di rosliya@pusrawi.com.my. atau 019-7579928 Salam